Help

 

Hoe kan ik mijn product ruilen voor een andere kleur of maat?

Zoals in de voorwaarden staat beschreven kunt u binnen 14 dagen een product om ruilen voor een andere maat of kleur. Het is essentieel dat u zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het is aan te raden om het nieuwe gewenste product te reserveren of indien niet op voorraad te informeren naar de levertijd. Dit kan door een email te sturen naar info@jets4all.nl of te bellen +31(0)342-478483. Voor het nieuw op te sturen product worden geen verzendkosten berekend. U betaald slechts de retour verzendkosten. 

 

 

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Zoals in de voorwaarden staat beschreven kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van een artikel de order nog annuleren. Het is essentieel dat u zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen na retour ontvangst van het product retour gestort op het rekeningnummer waarmee u betaald heeft. U betaald alleen de retour verzendkosten.

 

 

Hoe kan ik een product retour sturen?

Zoals in de voorwaarden staat beschreven kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van een artikel de order nog retour sturen. Bij een retour zending verzoeken wij u om altijd even een mail te sturen. (info@jets4all.nl) Daarnaast is het voor een juiste en snelle afwikkeling belangrijk dat u de orderbevestiging, die u ontvangen heeft per mail, uitprint en mee stuurt met daarop aangegeven wat eventueel de reden is van de retour zending en wat u wenst als vervolgactie. Bijvoorbeeld andere maat opsturen of order annuleren en geld terugstorten. Graag het product in de oorspronkelijke verpakking retour sturen. Vergeet niet het originele verzendadres goed door te strepen.

Retour adres:
Jet's
Zevenbergjesweg 13
3781 NV  Voorthuizen
Nederland

 

Hoe kan ik een klacht melden?

Ondanks alle zorgvuldigheid, kan het voorkomen dat u een klacht over het product of over onze dienstverlening heeft. Wij verzoeken u de klacht te melden via mail en daarbij aan te geven wat het ordernummer was waarmee u het product aangeschaft heeft. In de meeste gevallen zullen wij binnen 1 werkdag reageren. En indien nodig telefonisch contact opnemen. Ook voor alle andere vragen kunt u altijd contact opnemen. Door een email te sturen naar info@jets4all.nl of te bellen +31(0)342-478483.

 

 

Hoe kan ik mijn zending volgen (track & trace)

U ontvangt van ons de track en trace code. U kunt uw track code ophalen door naar de orderbevestiging te gaan die ontvangen heeft per mail en hier te klikken op "Klik hier voor de status van uw order"

 

 

Met deze code kunt u uw order volgen. Klik op deze link om naar de track en trace site te gaan.

 

 

 

Betalen met Creditcard

U heeft betalen met Visa, Mastercard of American Express aangevinkt.
U wordt automatisch doorverwezen naar de beveiligde site van PayPal.
Uw creditcardbetaling wordt namelijk afgehandeld op de beveiligde site van PayPal.
U hoeft hiervoor niet in te loggen op PayPal.

U klikt in het rood omkaderde gedeelte op "Geen PayPal-rekening".

 

Nu kunt u uw creditcardgegevens invoeren en klikken op "doorgaan". 
In de volgende stap kunt u het bedrag accorderen, en daarmee heeft u betaald